I giganti di l'imprese chimiche di materie prime in materia composta anu annunziatu l'aumentu di i prezzi unu dopu l'altru!

À l'iniziu di u 2022, u scoppiu di a guerra russo-ucraina hà causatu una forte crescita di i prezzi di i prudutti d'energia cum'è l'oliu è u gasu naturale;U virus Okron hà spazzatu u mondu, è a Cina, in particulare Shanghai, hà ancu sperimentatu una "primavera fredda" è l'ecunumia glubale hà tornatu una ombra ....

In un ambiente cusì turbulente, affettatu da fatturi cum'è a materia prima è i costi di carburante, i prezzi di diversi sustanzi chimichi anu cuntinuatu à cresce.A partesi d'aprili, una grande onda di prudutti hà da esse un aumentu di prezzu sustinibili.

AOC hà annunziatu u 1 d'aprile un aumentu di u prezzu di 150 €/t per tutta a so cartera di resina di poliester insaturatu (UPR) è di 200 €/t per e so resine epossidi vinilester (VE) vendute in Europa, Mediu Oriente è Africa.L'aumentu di u prezzu hè efficace immediatamente.

Saertex impone un supplementu nantu à e spedizioni à l'unità di cummerciale di tessuti multiassiali non crimpati fatti di fibre di vetru, carbone è aramide per a custruzzione ligera.U mutivu di sta misura hè l'aumentu sustanziale di i prezzi di materie prime, consumables è materiali ausiliari, è ancu i costi di trasportu è energia.

L'industria di i prudutti chimichi hè digià stata colpita duramente in u frivaru, Polynt hà annunziatu, cù prublemi geopolitichi in corso chì avà causanu più pressioni di i costi, principarmenti derivati ​​​​di l'oliu è i prezzi di a materia prima per i poliesteri insaturati (UPR) è esteri di vinile (VE).Allora s'arrizzò più.In vista di sta situazione, Polynt hà annunziatu chì da u 1 d'aprile, u prezzu di a serie UPR è GC aumenterà da 160 euro / ton, è u prezzu di a serie di resina VE cresce da 200 euro / ton.


Tempu di post: Apr-12-2022