Disegnu è fabricazione di prucessu di formatura di pasta a manu per barca FRP

A barca FRP hè u tipu principale di prudutti FRP.A causa di a so grande dimensione è di numerosi cambers, u prucessu di mudificazione di pasta di manu FRP pò esse integrata per compie a custruzzione di a barca.
Perchè FRP hè ligeru, resistente à a corrosione è pò esse formatu integralmente, hè assai adattatu per a custruzzione di barche.Dunque, i battelli sò spessu a prima scelta quandu si sviluppanu prudutti FRP.
Sicondu u scopu, i battelli FRP sò principarmenti divisi in e seguenti categurie:
(1) Barca di piacè.Hè adupratu per a superficia di l'acqua di u parcu è l'attrazioni turistiche d'acqua.I chjuchi includenu barca à remi a manu, barca a pedale, barca di batteria, barca paraurti, etc.Barche di visita di grande è mediana è barche dipinte cù l'interessu architettonicu anticu sò aduprate per a visita cullettiva da parechji turisti.Inoltre, ci sò yachts di casa di alta qualità.
(2) Barca veloce.Hè aduprata per u duvere di pattuglia di i dipartimenti di gestione di a superficia di l'acqua è di l'applicazione di a lege di navigazione di a sicurità publica.Hè ancu usatu per u trasportu veloce di passageri è divertimentu eccitante nantu à l'acqua.
(3) Barca di salvezza.L'equipaggiu di salvezza di vita chì deve esse equipatu per u trasportu di passeggeri è di carichi di grande è mediana dimensione è piattaforme di perforazione di petroliu offshore per a navigazione fluviale è marittima.
(4) Barca di sport.Per sporti è cuncorsi sportivi, cum'è windsurf, remi, dragon boat, etc.
Dopu avè finitu u disignu di u produttu di a barca, i tecnichi prufessiunali FRP realizanu u disignu di u muffa è u disignu di u prucessu di custruzzione di barca.
U disignu di u moldu determina prima a moldabilità secondu a quantità di pruduzzione di i battelli: se ci sò parechji lotti di pruduzzione, si ponu fà stampi FRP durable.Quandu si cuncepisce u muffa, u muffa deve esse cuncepitu cum'è un tipu integrale o cumminatu secondu a cumplessità di u tippu di nave è i bisogni di demoulding, è i rulli sò stallati secondu e bisogni in muvimentu.U grossu di u fustu, u materiale di rinforzu è a dimensione di a sezione deve esse determinate secondu a dimensione è a rigidità di a barca.Infine, u documentu di u prucessu di custruzzione di muffa hè compilatu.In quantu à i materiali di u muffa, i stampi FRP duveranu cunsiderà fatturi cum'è u demoulding, u colpu è a liberazione di calore durante a curazione ripetuta di u produttu.Selezziunate varietà di resina cù una certa durezza è resistenza à u calore, cum'è a resina speciale di muffa, u gel coat di muffa, etc.


Tempu di Postu: Set-07-2021